پیام تبریک دکتر عبدالرضا عزیزی بمناسبت انتصاب مجدد رییس قوه قضاییه
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
شناسه : 642
13
پیام تبریک : عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در متن پیامی انتصاب مجدد آیت اله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی را تبریک عرض نمودند.
پ
پ

حضرت آیت اله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی دامت برکاته

سلام علیکم

انتصاب مجدد حضرتعالی را به ریاست قوه قضائیه به دست مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که نشان از رضایت ایشان از عملکرد جنابعالی در دوره گذشته نظام قضائی کشور بوده است، تبریک عرض می نمایم.

بدون تردید تلاش و توانمندی حضرتعالی و همکاران گرانقدر شما در برقراری عدالت، اهتمام به کرامت ذاتی و حقوق انسانی و الگو قراردادن تعلیمات و دستورات اسلام ناب محمدی(ص) و بسط و گسترش عدالت علوی(ع) در منطقه، هموار کننده این راه خطیر بوده و همچنان ادامه دارد.

اینجانب و همکارانم در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی، آمادگی کامل خود را جهت همکاری و تعامل با حضرتعالی به عنوان رئیس محترم قوه قضائیه در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری اعلام می داریم و این اعتماد بزرگ را فرصتی برای تحقق ارزشهای والای دینی و اخلاقی می دانیم.

امید است در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیش از پیش شاهد سربلندی جنابعالی و همکاران گرانقدرتان باشیم.

    با احترام – دکتر عبدالرضا عزیزی

          رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.