پاسخگویی وزیر تعاون به سوالات نمایندگان/ بررسی موضوع اشتغال زنان در قوای سه گانه با حضور معاون امور زنان ریاست جمهوری
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
شناسه : 3205
10
عزیزی در تشریح دستور کار کمیسیون اجتماعی: رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: مقرر شد چهار نماینده از کمیسیون های اجتماعی و اقتصادی سوال پورابراهیمی در مورد صندوق بازنشستگی کشوری را بررسی و نتایج را برای پیگیری ارائه کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز ( ۲ آبان ماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوال ۵ نماینده در جلسه امروز حضور یافت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سوال علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان برای بررسی و پیگیری در حوزه انتخابیه به مدت دو هفته مراعا ماند.

وی با بیان اینکه سوال محمدرضا صباغیان در مورد مشکلات معادن حوزه انتخابیه و بی توجهی نسبت به اشتغال علی رغم تمامی قول ها، بود، افزود: مقرر شد کمیته ای تشکیل و موضوع را بررسی و نتایج را به کمیسیون ارائه کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه سوال دیگر مربوط به محمدرضا پورابراهیمی در رابطه با صندوق بازنشستگی کشوری بود، ادامه داد: مقرر شد چهار نماینده از کمیسیون های اجتماعی و اقتصادی موضوع را بررسی و نتایج را به کمیسیون اجتماعی برای رسیدگی ارائه کنند؛ البته به دلیل کمبود زمان فرصت رسیدگی به سوالات نمایندگان پورمختار و حسن پور را نداشتیم.

عزیزی با یادآوری حضور معصومه ابتکار، معاونت امور زنان ریاست جمهوری در نشست امروز کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد، تصریح کرد: در مورد موضوع اشتغال و وضعیت زنان در دولت و قوای سه گانه در جلسه امروز بحث و گفت و گو شد و ابتکار اشاراتی داشت به وضعیت زنان در کشورهای همجوار مانند عربستان و امارات و اینکه با وجودی که دموکراسی مناسبی ندارند اما ۹ وزیر زن در کابینه امارات معرفی می کنند و در واقع در این زمینه از ما جلوتر هستند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: همچنین وزیر پیشنهادی نیرو با حضور در کمیسیون، برنامه های مرتبط با این کمیسیون را ارائه کرد./

۲ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.