وزارت ورزش و جوانان به ناتوانی در حل مشکلات جوانان معترف است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
شناسه : 3058
15
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان اذعان دارد که با وجود در هم قرار گرفتن این دو موضوع در یک وزارتخانه قادر به رسیدگی به حوزه جوانان نیست.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به چرایی انفعال وزارت ورزش و جوانان در بخش‌ها و حوزه‌های مربوط به جوانان، اظهار کرد: خود وزارت ورزش و جوانان اذعان دارد که با وجود در هم قرار گرفتن این دو موضوع در یک وزارتخانه قادر به رسیدگی به حوزه جوانان نیست.

وی با بیان اینکه در لایحه دولت نیز آمده است که موضوع ورزش و جوانان باید از یکدیگر تفکیک شود؛ گفت: درصدد هستیم این تفکیک در وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد، مسئولیت اصلی این امر بر عهده کمیسیون اجتماعی است و ما نیز این امر را تائید کرده‌ایم.

عزیزی با تأکید بر اینکه جوانان به آموزش‌های فرهنگی، ازدواج، شغل پایدار و مسکن نیاز دارند، عنوان کرد: این وزارتخانه خود بر ناکارآمدی در حل مشکلات جوانان با وجود تلفیق شدن با ورزش در یک وزارتخانه معترف هستند و باید درصدد تفکیک این دو از یکدیگر بود.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان نیز موافق تفکیک ورزش از جوانان است، تصریح کرد: کلیات این موضوع از سوی کمیسیون اصلی تصویب شده است و مخالفان آن کمیسیون‌های فرعی هستند که چندان مهم نیست.

۷ شهریور ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.