وزارت اطلاعات با تامین‌کنندگان خوراک برای رسانه‌های ضدانقلاب برخورد کند/ مرتبطان داخلی با آمدنیوز شن
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
شناسه : 2945
13
دکتر عبدالرضا عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ارتباط برخی از افراد در داخل کشور با آ‌مد نیوز گفت: کسانی که با سایت‌هایی از قبیل آمد نیوز و سایر سایت‌های خبری ضد انقلاب مصاحبه کنند و یا خوراک به آنها بدهند باید توسط وزارت اطلاعات شناسایی و با آنها برخورد شود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ارتباط برخی از افراد در داخل کشور با آ‌مد نیوز گفت: کسانی که با سایت‌هایی از قبیل آمد نیوز و سایر سایت‌های خبری ضد انقلاب مصاحبه کنند و یا خوراک به آنها بدهند باید توسط وزارت اطلاعات شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی افزود: کسانی که به فکر براندازی نظام هستند دشمنان جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند و قطعا باید با آنها برخورد قانونی صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همه مسئولان از مصاحبه با شبکه‌های ضد انقلاب و از جمله آمد نیوز پرهیز دارند و هیچ یک از مسئولان با آنها مصاحبه نمی‌کنند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: شکی نیست سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و رادیو و تلویزیون‌های معاند به هیچ وجه خیر و صلاح کشور ما را نمی‌خواهند و به دنبال تفرقه‌افکنی در کشور و ضربه به نظام و کشور هستند.

 

یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.