هر گروهی که وحدت میان آنها بیشتر باشد در انتخابات موفق می شوند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
شناسه : 505
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس گفت:اگر میان اصولگرایان تشتت آراء وجود نداشته و منطقی و با تعامل عمل کنند، می‌توانند برنده انتخابات باشند. .
منبع : ایسنا
پ
پ

عبدالرضا عزیزی  با اشاره به نحوه آرایش نیروهای سیاسی با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ،گفت: زمینه و فضا برای حضور گروه‌های مختلف در چارچوب نظام همواره فراهم بوده و هست و هر گروهی که وحدت میان آنها بیشتر باشد قطعا در انتخابات نیز موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات به صورت مستقیم و غیرمستقیم آغاز شده است، خاطر نشان کرد: برخی‌ از گروه‌ها که قوی‌تر و زرنگ‌تر هستند به صورت غیرمستقیم وارد عمل شده‌اند، در واقع به تدریج تحرکات و برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شده اما اظهارنظر درباره اینکه کدام یک از گروه‌ها موفق‌تر عمل خواهد کرد، هنوز زود است.

نماینده مردم شیروان در مجلس تاکید کرد: آنچه مسلم است اینکه جو غالب در کشور مربوط به اصولگرایان است و اصولگرایان اگر بین خودشان تشتت آراء وجود نداشته باشد و منطقی عمل کنند می‌توانند برنده انتخابات باشند.

عزیزی در پایان اظهار داشت: منطق این است که گروه‌هایی که انسجام و تعامل بیشتری دارند و منافع نظام و مردم را به جای منافع شخصی در نظر می‌گیرند موفق‌تر حضور داشته باشند. /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.