نگاه نمایندگان به وزیر پیشنهادی نیرو مثبت است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
شناسه : 3207
9
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نگاه نمایندگان به حضور اردکانیان در وزارت نیرو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اردکانیان باید در تلاش برای بازسازی شبکه‌های فرسوده برق و کاهش میزان تلفات شبکه باشد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی گزینه پیشنهادی وزارت نیرو را دارای سابقه مدیریتی بسیار قوی دانست و گفت: اردکانیان فردی بسیار متعهد و متخصص است که از تجربه مدیریتی خوب و درخشانی برخوردار است و سابقه فعالیت در تمامی سطوح این وزارتخانه را داشته است.

وی نگاه نمایندگان به حضور اردکانیان در وزارت نیرو را مثبت ارزیابی کرد و افزود: وزیر پیشنهادی دارای برنامه و رزومه بسیار مناسبی است و شرایط فعلی مجلس نیز مهیای ارائه رای اعتماد بالا به اردکانیان است تا هر چه زودتر تکلیف سکاندار این وزارتخانه حیاتی مشخص شود.

به گزارش صدای ایران، عزیزی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران کشوری نیمه خشک است و کمبود آب نیز ما را تهدید می‌کند بنابراین وزیر پیشنهادی نیرو پس از کسب رای اعتماد از مجلس و حضور در وزارت نیرو باید برنامه‌های خوبی را در ارتباط با استفاده بهینه از آب داشته باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان زیادی از برق پرت می‌شود اردکانیان بایستی در تلاش برای بازسازی شبکه‌های فرسوده برق و کاهش میزان تلفات شبکه باشد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار به تاثیر حضور اردکانیان در وزارت نیرو هستیم، خاطرنشان کرد: لزوم توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر و نو از دیگر خواسته‌های نمایندگان از وزیر پیشنهادی نیرو است که بایستی اردکانیان پس از حضور در این وزارتخانه به این مقوله نیز نگاه جدی داشته باشد.

۶ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.