نماینده مجلس خواستار اجرای کامل قانون جامع ایثارگران شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
شناسه : 2430
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه و بودجه شد.
پ
پ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه و بودجه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عبدالرضا عزیزی نماینده ایثارگر مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار ما از دولت، همان اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است.

عضو حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انتظار ما ازدولت در مورد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران این است که آنچه را  می شود دائمی کرد، دائمی و آن رابه طور کامل اجرا کند.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی و نماینده مجلس نهم با اشاره به روند طولانی تصویب قانون جامع ایثارگران در دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، یادآور شد: ما برای تصویب این قانون بسیار زحمت کشیدیم و پس از تائید آن در مجمع تشخیص مصلحت، دولت را وادار کردیم آن را اجرا کند.

نماینده مردم خراسان شمالی تصریح کرد: این قانون به مدت ۱۲ سال در کشورمطرح بود و فقط ۵سال از این مدت، بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در رفت و آمد بود و پس از اینکه به شدت موضوع را پیگیری کردیم به تصویب رسید.
نماینده مجلس نهم در ادامه تاکید کرد: بسیاری از مواد قانون خدمات رسانی به ایثارگران اگرکامل اجرایی شود، خیلی از مشکلات ایثارگران برطرف خواهد شد.

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی اشتغال کشور در خصوص عدم اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از سوی دولت دهم تاکید کرد: تصویب این قانون گام بزرگی برای حل مشکلات جامعه ایثارگران و حرکتی روبه جلو است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: ما خواستار اجرائی شدن صد در صد قانون جامع ایثارگران هستیم.

 

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.