نقش مثبت دولت و بانک مرکزی در مهار تورم
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۴
شناسه : 2419
10
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برای نخستین بار در سال‌های اخیر نرخ تورم تک رقمی شده گفت: نقش دولت و بانک مرکزی در مهار تورم افسارگسیخته‌ سال‌های اخیر مثبت بوده است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با پول‌نیوز، مهار تورم، افزایش روابط بین‌الملل پیرو مذاکرات موفقیت‌آمیز با ۱+۵ و اجرایی شدن برجام و همچنین برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه، طرح تحول سلامت و اجرایی کردن رتبه‌بندی معلمان را از اقدامات برجسته دولت یازدهم در کشور عنوان کرد و خروج از رکود و رونق اقتصادی که کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش اشتغال را به همراه دارد، خواستار شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی به نقش بانک مرکزی در کاهش تورم اشاره و خاطرنشان کرد: بانک مرکزی اگر همراه با دولت نبود، دولت نمی‌توانست تورم را از ۴۳ درصد به زیر ۱۰ درصد برساند.

عزیزی برخورد با موسسات اعتباری غیرمجاز را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک مرکزی با رفتار منطقی خود از موسسات اعتباری که مطابق قانون عمل کرده‌اند و تحت نظارت قرار گرفتند حمایت می‌کند و با آنهایی که در چارچوب قوانین قرار نمی‌گیرند برخورد می‌کند و مجلس نیز از این موضوع حمایت می‌‌کند.

 

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.