نظر مثبت کمیسیون اجتماعی نسبت به چهار وزیر
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
شناسه : 3032
13
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نظر اعضای این کمیسیون نسبت به 4 وزیری که صبح امروز در کمیسیون اجتماعی حاضر شدند مثبت ارزیابی می‌شود.
پ
پ

به گزارش پارس نیوز، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه صبح امروز (شنبه ۲۱ مرداد)  ۴ نفر از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شدند، گفت: در این جلسات آقایان ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت، آذری جهرمی  وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین آقای کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی با حضور در  این کمیسیون، برنامه‌های خود را ارائه کرده و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ دادند.

نماینده مردم شیروان در مجلس اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عصر امروز نیز بیژن نامدار  زنگه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت نفت نیز در کمیسیون حضور می‌یابد و به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد.

وی افزود: نظر اعضای این کمیسیون نسبت به ۴ وزیری که صبح امروز در کمیسیون اجتماعی حاضر شدند مثبت ارزیابی می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد :۱۲ وزیر پیشنهادی دیگر نیز طی ۲ روز آینده (یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ مرداد)در کمیسیون حضور پیدا کرده و بعد از ارائه برنامه‌های خود به سوالات احتمالی نمایندگان پاسخ  می‌دهند.

۲۱ مرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.