نظر دوپهلوی شورای نگهبان درباره توکلی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
شناسه : 450
21
دکتر عزیزی : سخنگوی کمیسیون تحقیق گفت: جواب استعلام آقای توکلی نیز از شورای نگهبان آمده است که این جواب واضح نیست و شورای محترم نگهبان در خصوص استعلام ایشان یک جواب دو پهلو دادند که لازم است تا بررسی بیشتری در این باره انجام شود.
منبع : فارس
پ
پ

سخنگوی کمیسیون تحقیق با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: جواب استعلام آقای توکلی از شورای نگهبان آمده که این جواب دوپهلو است و باید بررسی بیشتری انجام شود.

عبدالرضا عزیزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز این کمیسیون برای بررسی اعتبار‌نامه ۳ منتخب مجلس گفت: اعتبار‌نامه آقای موسوی‌نژاد بررسی و با تصویب اعضای کمیسیون تحقیق این اعتبار‌نامه به تائید رسید.

وی ادامه داد: جواب استعلام آقای توکلی نیز از شورای نگهبان آمده است که این جواب واضح نیست و شورای محترم نگهبان در خصوص استعلام ایشان یک جواب دو پهلو دادند که لازم است تا بررسی بیشتری در این باره انجام شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعتبار‌نامه فتح‌اله حسینی نماینده قصر‌شیرین نیز در جلسه صبح امروز کمیسیون تحقیق بررسی نشد و این کمیسیون با تشکیل جلسه‌ای در ساعت ۱۱ صبح امروز اعتبار‌نامه این منتخب را بررسی خواهد کرد.

یک منبع آگاه درباره اظهارات عزیزی به نقل از شورای نگهبان گفت: این شورا اعلام کرده نظر شورای نگهبان درباره توکلی همان نظر قبلی است و تغییری نکرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.