نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان میلاد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
شناسه : 2270
10
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: شاهد تحولات مثبت و بهبود عملکرد سازمان تأمین اجتماعی هستیم
پ
پ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طی دو سال اخیر تحولات مثبت و شرایط مناسبی در سازمان تأمین اجتماعی بوجودآمده و عملکرد این سازمان رو به بهبود است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عبدالرضا عزیزی در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی که در بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهار داشت: مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی صادقانه و بدون حاشیه  در حال خدمت به بیمه شدگان هستند.
دکتر عزیزی در ادامه به نتایج پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: در صورت تحقق این امر امکان ارائه خدمات مناسب به مناطق محروم توسط سازمان تأمین اجتماعی فراهم می شود و شاهد کاهش مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی تهران و شهرهای بزرگ خواهیم بود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ و ارتقای اعتبار دفترچه های درمانی سازمان تأمین اجتماعی همواره مورد توجه باشد، تصریح کرد: این اتفاق با پرداخت به موقع مطالبات به مراکز درمانی طرف قرارداد انجام می شود.
وی گفت: یکسان شدن خدمات درمانی برای تمامی بیمه شدگان باید مورد توجه صندوقهای بیمه گر باشد و باید به گونه ای عمل کنیم که همه مردم از خدمات درمانی یکسان برخوردار باشند و این کار به استقلال و مالکیت مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی آسیبی نمی رساند.

دکتر مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
کسب رتبه های عالی و برتر بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی حاکی از کیفیت مطلوب خدمات است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه باید شرکت های سودده به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود، خاطر نشان کرد: شرایط مالی مناسب موجب بهبود عملکرد این سازمان می شود.
دکتر عبدالرضا مصری گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک جدول مقایسه ای از هزینه های درمانی این سازمان قبل و بعد از اجرای طرح تحول سلامت تهیه و به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا این اطلاعات ارزیابی و طبقه بندی شده و برای برنامه ریزی های مجلس مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید مدیریت مالی حوزه سلامت از طریق سازمان های بیمه گر انجام شود، اظهار داشت: این کار ضمن افزایش بهره وری از تحمیل  هزینه ها و هدر رفت منابع مالی جلوگیری می کند.
دکتر مصری تأکید کرد: در خصوص طرح تحول سلامت باید مشخص شود تا این طرح تا چه میزان موجب ارتقای خدمات درمانی شده و چه میزان هزینه های این بخش را افزایش داده است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزیابی بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود، گفت: کسب رتبه های عالی و برتر توسط بیمارستان های ملکی این سازمان نشان کیفیت مطلوب خدمات درمانی این مراکز نسبت به سایر مراکز درمانی کشور هستیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی:
عدالت در دسترسی به خدمات درمانی تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

شهروز افخمی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت در دسترسی به خدمات درمانی تأمین اجتماعی بایستی مورد توجه قرار گیرد و بیمه شدگان در تمامی شهرها ازجمله در مناطق محروم بتوانند از خدمات درمانی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه هدف حوزه درمان تأمین اجتماعی بایستی این باشد که به فرموده مقام معظم رهبری بیمار بجز رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد، اظهار داشت: باید برای تحقق این هدف برنامه ریزی صورت گیرد و مطالبات مردم برای بهره‌گیری از خدمات درمانی مناسب در زمان بیماری برآورده شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:
کاهش مشکل اشتغال در همه برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد

محسن علیمردانی، نماینده مردم زنجان در این جلسه خواستار توجه بیشتر به حوزه اشتغال شد و گفت: جا دارد که با برنامه ریزی مناسب برای ایجاد شغل و کاهش بیکاری در کشور اقدامات جدی صورت گیرد و باید رفع و یا کاهش مشکل اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه جوانان و خانواده‌ها در همه برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی:
همکاری و هماهنگی دولت و مجلس برای رسیدگی به امور مردم ضروری است

فرج الله عارفی، نماینده مردم جیرفت بر لزوم همکاری و هماهنگی دولت و مجلس برای رسیدگی به امور مردم تأکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون را برعهده دارند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین مختلف مسیر فعالیت دستگاه‌های اجرایی را مشخص می‌کند و علاوه بر این مردم از نمایندگان خود انتظار دارند که به وظایف قانونی مجلس در حوزه نظارتی توجه کافی داشته باشند و اجرای قوانین را از دستگاه‌های مختلف پیگیری کنند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی:
سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء خدمات درمانی در تمامی کشور تلاش کند

عباس صلاحی، نماینده مردم تفرش و آشتیان خدمات درمانی ارائه شده در بیمارستان میلاد را قابل تقدیر دانست و گفت: از تأمین اجتماعی انتظار داریم که برای ارتقاء خدمات درمانی سازمان در تمامی کشور تلاش کند و به گونه‌ای برنامه ریزی شود که پزشکان در مناطق محروم انگیزه خدمت داشته باشند.
وی مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی را از دیگر مسائل و مشکلات حوزه درمان عنوان کرد و گفت: با راه اندازی نظام ارجاع این مشکل برطرف خواهد شد و سازمان تأمین اجتماعی نیز می‌تواند نظام ارجاع را در مراکز درمانی خود راه‌اندازی کند.

نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شدنشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شدنشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شدنشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شدنشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شد

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.