نخستین پالایشگاه بنزین یورو ۴ شرق کشور در شیروان کلنگ زنی می شود
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
شناسه : 1112
8
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس از کلنگ زنی نخستین پالایشگاه تولید بنزین یورو 4 شرق کشور در شیروان روز شنبه هفته آینده خبر داد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی اترک نیوز اظهار کرد: طرح مزبور با حضور دکتر ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت ۱۰هکتار و زیربنای ۵/۳ هکتار در شهرک صنعتی شیروان عملیاتی می شود.

عزیزی با بیان اینکه روند دریافت موافقت اصولی احداث این پروژه ۳ سال به طول انجامیده است، افزود: تولیدات این پالایشگاه شامل بنزین یورو ۴، گازوئیل و گاز مایع است و مجری متعهد شده که در مدت ۳ سال این پروژه را اجرا کند.

وی تصریح کرد: پالایشگاه مزبور توان تولید روزانه شش هزار بشکه بنزین یورو ۴ را خواهد داشت و به طور مستقیم و غیر مستقیم برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

عزیزی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی علاوه بر کلنگ زنی نخستین پالایشگاه تولید بنزین یورو ۴ خراسان شمالی، کلنگ احداث خانه امید شیروان در پارک شهید صیاد شیرازی نیز به زمین خواهد خورد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی همچنین از ارتقا درمانگاه شیروان از سطح یک به دو و تبدیل شدن از یک مرکز درمانی عمومی به مرکز درمانی تخصصی خبر داد.

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی مطرح می باشد.

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.