نامه رهبری موج اسلام هراسی را بی اثر کرد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
شناسه : 947
8
دکتر عبدالرضا عزیزی : نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی موج اسلام هراسی که بعد از کشتار کارکنان یک نشریه هتاک به پیامبر اعظم (ص) در غرب شکل گرفت را بی اثر کرد.
پ
پ

 دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایران اُنا افزود: جوانان اروپایی و آمریکایی از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی با هم در ارتباط هستند و این نامه بهترین پیام برای جوانان غربی در باره اسلام است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در نامه خود، جوانان را به شناخت اسلام از منابع اصلی و بدون هیچ واسطه ای دعوت کرده که در بین جوانان تاثیر بالایی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانانی که به دنبال حق هستند، با مطالعه این نامه  به دنبال شناخت و آشنایی بیشتر از اسلام ناب محمدی (ص) خواهند رفت.

نماینده مردم شیروان در مجلس اظهار داشت: پیام ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای حفظه الله به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در واقع یادآور نامه امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به گورباچف رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق است.

دکتر عزیزی با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب با منطق و مستدل نوشته شده است، تاکید کرد: این نامه به خوبی جوانان حقیقت جو را خطاب قرار داده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هدف اصلی کشورهای غربی نمایندن چهره ای خشن و بی رحم از اسلام مانند گروهی تکفیری است، خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا اقدامی شایسته در زمانی بسیار حساس برای معرفی اسلام حقیقی به جهانیان است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه این نامه توطئه های استکبار و صهیونیسم علیه اسلام را با شکست مواجه کرد، بیان داشت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی در تاریخ ثبت خواهد شد و حُجت را بر جوانان جویای حق و آزادگی تمام کرد.

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.