مطالبات نماینده مردم شیروان از دولت یازدهم
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
شناسه : 1887
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در گفتگو با اترک نیوز در مورد مطالبات مردم شیروان از هیئت دولت گفت: همزمانی تاریخ سفر ریاست محترم جمهور به استان خراسان شمالی با سالروز انتخابات دولت یازدهم، مایه بسی خوشحالی است و مطمئنا این سفر برکات زیادی را برای استان به همراه خواهد داشت.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، وی در ادامه افزود: مهمترین خواسته ای که در این سفر از رئیس جمهور و هیئت همراه درخواست داریم شامل اول کلنگ زنی راه آهن شیروان، بجنورد، اسفراین، نقاب است که پیمانکار آن مشخص شده و جزو مطالبات استانی است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دومین خواسته خود را بحث آب های خراسان شمالی دانست و گفت: هم اکنون سرانه شیروان و راز جرگلان به سمت ترکمنستان سرازیر می شودکه اگراعتبارات لازم را برای مهار آن در نظر گرفته شود مشکل آب در روستاهای شیروان تعدیل می گردد.

وی سومین خواسته مردم را تکمیل راه شیروان به اسفراین برشمرد و اضافه کرد: حدود یازده کیلومتر از این جاده بدون آسفالت باقی مانده است که با اعتبارات در نظر گرفته امسال راه اندازی شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، مسکن مهر، افزایش سرعت در تکمیل بیمارستان شیروان و اتمام آن تا پایان سال ۹۵، بهره برداری از فاز یک واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، گازکشی به تمام روستاهای شیروان تا پایان سال ۹۵، روکش آسفالت کلیه سرحدات شیروان تا پایان سال ۹۵، اتمام و آسفالت کلیه راه های روستایی این شهرستان، برگزاری مناقصه گود کشتی شیروان، تعیین تکلیف پیمانکار ورزشگاه سه هزار نفری شیروان و بهبود وضعیت معیشت کارمندان و به خصوص فرهنگیان را از دیگر خواسته های خود اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شغل بیشتر مردم این بخش از استان کشاورزی و دامداری است باید به بخش صنعت، کشاورزی و دامپروری توجه شود و اعتبارات لازم برای تولیدات داخلی درنظر گرفته شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.