مسئولان پس از کلنگ‌زنی پروژه ریلی شیروان ـ بجنورد ـ اسفراین ـ نقاب‌‌ پشت سرشان را هم نگاه نکردند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
شناسه : 2667
11
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان پس از کلنگ‌زنی پروژه ریلی شیروان ـ بجنورد ـ اسفراین ـ نقاب‌‌ پشت سرشان را هم نگاه نکردند.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، عبدالرضا عزیزی ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی توجه به بازنشستگان را ازجمله درخواست‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در حقوق بازنشستگان اجحاف شده و اکنون بازنشسته‌ها ۷۶ درصد از دولت مطالبه دارند.

عزیزی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ریلی شیروان ـ بجنورد ـ اسفراین ـ نقاب گفت: این پروژه پارسال کلنگ‌زنی شد و پس‌ازآن مسئولان رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نکردند و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده است، ازاین‌رو درخواست ما این است کسانی که کلنگ را بر زمین زدند برای کار خود ارزش قائل باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: درخواست معظم له در این سیاست در چند چیز خلاصه می‌شود و آن، پای‌کار آوردن مردم، افزایش صادرات، کاهش واردات و حمایت از تولید است و این موارد باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید هر جا نیاز است قوانین مزاحم شود، قوانین مفید احیا شود و یا قوانین که نیست باید وضع شود و در این زمینه مجلس نیز اقتصاد مقاومتی را حمایت می‌کند.

عزیزی با اشاره به کاهش سودهای بانکی گفت: سودهای بانکی هنوز هم بالاست و در کشوری که ادعا می‌کنیم اسلامی هستیم، شاهد ربا در فعالیت‌های بانکی و اعطای تسهیلات هستیم اما در کشوری که مردمش شاید به آن دنیا اعتقادی ندارند سودها بسیار پایین و حتی بعضاً منفی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نباید تنها شعار دهیم بلکه باید عمل کنیم.

 

پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.