مسئولان فقط ادعای تسهیل ازدواج جوانان را دارند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
شناسه : 2642
12
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: سئولان تنها ادعا دارند که حامی جوانان و تسهیل ازدواج آنان هستند اما در عمل هیچ کار مفیدی نمی کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس در مورد علت اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت: یکی از نشانه‌های جهان سوم بودن این است که یا قانونی به تصویب نمی‌رسد یا پس از تصویب اجرایی نمی‌شود، چون اجرایی نشده هیچ بازخواستی هم صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: ۹ ریشتر ادعا داریم اما در عمل هیچ کار مفیدی انجام نمی‌دهیم مثلاً در مجلس نهم تمام نمایندگان بسیار ادعا داشتند که طرفدار جوانان هستند اما طرح‌هایی که در حوزه جوانان مطرح می‌شد رأی نمی‌آورد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در شرایطی که برای جوانان اشتغال و شرایط داشتن مسکن مناسب را فراهم نکرده‌ایم چگونه باید از آنها بخواهیم بروند ازدواج کنند، متأسفانه در جامعه ما همه شعار می‌دهند اما هیچ کار عملیاتی در این حوزه دیده نمی‌شود.

عزیزی افزود: هر وقت از مسئولان سؤالی در زمینه عملکردشان پرسیده می‌شود گزارش‌هایی را ارائه می‌دهند که هیچکدام از آنها دردی از جوانان را دوا نمی‌کند و متأسفانه هیچ کدام از مطالبات در زمینه ازدواج و اشتغال جوانان محقق نشده است.

 

یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.