مسئولان تأمین اجتماعی منافع کارگران را فراموش کرده‌اند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
شناسه : 2743
14
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان تأمین اجتماعی با نارضایتی از تجمیع بیمه‌ها منافع دراز مدت کارگران را فدای ریاست کوتاه مدت خود می‌کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه عقل، منطق و منافع کارگران ایجاب می‌کند تا تجمیع بیمه‌ها صورت گیرد، اظهار داشت: متأسفانه بزرگان سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عدم رضایت از تجمیع بیمه‌ها، منافع دراز مدت کارگران را فدای ریاست کوتاه مدت خود می‌کنند.

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی تنها یک دلیل را برای عدم رضایت خود اعلام می‌کنند و آن هم منافع کارگران است در حالی که این سازمان برای رقابت با وزارت بهداشت، ۱۰ الی ۱۵ هزار میلیارد تومان بیشتر خرج می‌کند که این مبلغ از جیب کارگران بیمه شده سازمان هزینه می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که سازمان تأمین اجتماعی به کارگران بیمه شده خود القا می‌کند که تجمیع شدن بیمه‌ها حق و حقوق آن‌ها را تضییع می‌کند.
عزیزی تصریح کرد: تجمیع بیمه‌ها صد‌ در صد به نفع کارگران است اما تا زمانی که مسئولان و کارگران خودشان به انجام این امر رضایت نداشته باشند، مجلس نیز هیچ اقدامی نخواهد کرد.

یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.