مزیت های نسبی مناطق برای ایجاد اشتغال جوانان باید تقویت شوند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
شناسه : 3222
18
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مزیت های نسبی و توانمندی شهرها و نقاط مختلف در حوزه های اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان باید تقویت شوند.
پ
پ

به گزارش ایرنا، عبدالرضا عزیزی سه شنبه شب در بازدید از کارگاه های تولیدی کفش در شهر دانسفهان از توابع شهرستان بویین زهرا افزود: به عنوان نمونه مزیت نسبی این شهر در صنعت کفش است و از این رو باید به حمایت از تولیدکنندگان آن پرداخت تا شاهد اشتغالزایی بیشتر جوانان دانسفهانی باشیم.
وی با اشاره به نقش مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک در رونق اشتغال کشور، اظهار کرد: به منظور تقویت مزیت های نسبی اقتصادی مناطق و تقویت کسب و کارهای خرد به همکاری و همراهی بانک ها برای ارایه تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره نیازمند هستیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت برندسازی محصولات و کالاهای بومی اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه باید کفش دانسفهان از برند مطرحی برخوردار باشد تا با سهولت بیشتری به بازارهای داخلی و یا خارجی راه پیدا کند.
عزیزی با اشاره به ارتباط بیکاری با آسیب های اجتماعی، گفت: توسعه اشتغال رابطه معناداری با کاهش این گونه آسیب ها دارد.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه از مرکز جسمی حرکتی تاکستان بازدید و با معلولان این مرکز دیدار و گفت و گو کردند و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که از روز گذشته به منظور شرکت در نشست کارگروه اجتماعی استان و بازدید از چند مجموعه مرتبط با مسائل اجتماعی به قزوین سفر کرده بودند، امشب به سفر ۲ روزه خود پایان دادند.

۱۰ آبان ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.