مدیران به پشتوانه ولایت مقتدرانه از حقوق ملت دفاع می کنند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
شناسه : 945
11
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان و مدیران نظام به پشتوانه ولایت و خون شهدا مقتدرانه از تربیون های بین المللی از حقوق ملت دفاع می کنند و از هیچ ابرقدرتی هراس ندارند.
پ
پ

به گزارش ایرنا، ‘عبدالرضا عزیزی’ روز پنجشنبه در سومین یادواره سردار شهید نادر حاجلو و ۴۱ شهید شهر زیارت شیروان اظهار کرد: هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و خون شهدا باعث شده که ملت ایران احترام ویژه ای در نزد سایرملل و همچنین مجامع بین المللی داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: گرامی داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما هرچه داریم از سایه سر شهداست خصوصا در این مقطع از زمان که پیرامون خاورمیانه و آفریقا مشکلات زیادی وجود دارد ولی امنیت ایران به خاطر خون شهدا و از همه مهم تر بخاطر وجود ولی فقیه، بی نظیر است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آمریکا مطمئن باشد که می تواند بر ایران غلبه کند به مثابه همان بلایی که بر سر کشورهای اطراف ما آورده، لحظه ای هم تامل نخواهد کرد.

عزیزی گفت: غربی ها از دموکراسی که، ندارند حرف می زنند، آیا بمب ریختن بر سر مردم هیروشیما و جنایات داعش در عراق و سوریه دموکراسی است؟ و آن را تروریست نمی دانند؟ در حالی که مجله هتاک شارلی ابدو در فرانسه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) کاریکاتور می کشد و چند تن از اعضای این نشریه کشته شدند تا سناریوی مبارزه با تروریسم را به راه اندازند.

عزیزی افزود: ما اهانت به پیامبر را محکوم می کنیم و خشونت را در غرب نیز مناسب نمی دانیم در خود فرانسه که ادعای دموکراسی می کنند هیچ شخصی حق سخن گفتن در رابطه با هلوکاست ندارد.

امام جمعه شیروان نیز گفت: شهیدانی که نام در بی نامی دارند و بی سر دفن شده اند و این عزیزان برای عدالت و خارج شدن از زیر یوغ استبداد جنگیدند و شهید شدند.

حجت الاسلام ‘حسین کوثری’ اظهار کرد: دشمنان با هتاکی ها هرگز نمی توانند مهر پیامبر (ص) را از دل مسلمانان خارج کنند و عطوفت پیامبر(ص) ریشه در اعماق دل مسلمانان دارد .

وی گفت: هدف دشمن از بین بردن اسلام و دین خداست و وظیفه ماست که دین خدا را یاری کنیم.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس ۶۳۶ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.