مجلس وضعیت شستا و هلدینگ‌های آن را رصد می‌کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۱۵
شناسه : 1978
10
ربیعی قول تغییرات در هلدینگ‌های شستا را داد رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول تغییرات در شستا را داد که این تحول را از تغییر مدیرعامل این شرکت آغاز کرده و در هلدینگ‌های آن تغییراتی انجام خواهند داد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد تغییرات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گفت: در حاشیه جلسه روز سه شنبه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی به آقای ربیعی شرایط و وضعیت این شرکت را توضیح و اطلاع دادم.

هلدینگ‌های شستا باید سودده باشند

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به همین دلیل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ساماندهی شستا کردند و مدیرعامل این شرکت را تغییر دادند، البته اتفاقاتی که در هلدینگ‌های اقتصادی شستا می‌افتد را هم به اطلاع ربیعی رساندم و می‌رسانیم.

وی افزود: هلدینگ‌های اقتصادی زیرمجموعه شستا باید فعال باشند و سرمایه این شرکت‌ها متعلق به قشر ضعیف و کارگران بیمه شده است و باید سودده باشند و اگر سودده نباشند و کارایی نداشته باشند، باید تغییراتی در آنها ایجاد شود.

اگر تخلفی انجام شده باشد، بررسی می‌کنیم

عزیزی با اعلام اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول تغییرات در هلدینگ‌های شستا را دادند، گفت: تغییرات از مدیرعامل شستا شروع شده است و در مابقی هم (زیرمجموعه شستا) تغییراتی را انجام دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی در پاسخ به این سوال که بروز تخلف مالی در زیر مجموعه‌های شستا به خصوص هلدینگ نفتی این شرکت به گوش می‌رسد؟، بیان کرد: در جریان آن نیستم و اگر تخلف مالی رخ داده است، باید بررسی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ربیعی قول دادند که در هلدینگ‌های شستا تجدید نظر اساسی کند، تاکید کرد: مجلس وضعیت شستا و هلدینگ‌های آن را رصد و پیگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: موارد و اتفاقات را به اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌رسانیم و از ربیعی می‌خواهیم پیگیری کند تا به زودی شاهد رونق هر چه بیشتر این مجموعه باشیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.