مجلس هشتم با مدیریت قوی اداره شد.
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
شناسه : 467
12
دکتر عزیزی : عبدالرضا عزیزی در خصوص ارزیابی اش از عملکرد مجلس هشتم، اظهار داشت: معتقدم مجلس هشتم در مجموع با مدیریت قوی آقای دکتر لاریجانی قوی اداره شد، هر چند نقاط ضعفی هم داشت اما نقاط قوت آن بیشتر بود.
منبع : خبرآنلاین
پ
پ

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف مجلس هشتم، گفت: اداره قوی مجلس و در تعامل خوب با دولت از نقاط قوت مجلس هشتم است و هر کجا لازم بود در مقابل بی قانونی های دولت ایستاد که این امر نشان دهنده احاطه کامل و مدیریت خوب آقای لاریجانی است.
عزیزی نقطه ضعف مجلس هشتم را کوتاه آمدن در مقابل برخی از بی قانونی های دولت دانست و با اشاره به تخلف بزرگ اقتصادی، اظهار داشت: احساس من این بود که مجلس گاهی در مقابل بی قانونی های دولت کوتاه آمد. به عنوان مثال وقتی وزیر اقتصاد در زیر مجموعه اش تخلفی به این کلانی رخ داد، حداقل انتظار این بود که توسط مجلس عزل شود.
منتخب مردم شیروان در مجلس هشتم درباره عملکرد هیات رئیسه مجلس هشتم هم با بیان اینکه بالاخره مجلس یک کار گروهی است، گفت: به عقیده من هیات رئیسه مجلس هشتم، در کار خود موفق بود و این امر تاثیر خود را در قوانین مجلس گذاشت و قوانین خوبی در مجلس هشتم تصویب شد، و در مواردی که لازم بود پای کار بودند در مقابل بی قانونی دولت ایستادند و هر جا لازم بود تعامل می کردند.
عزیزی درباره پیش بینی از فراکسیون های مجلس نهم هم گفت: نمی توان در این زمینه پیش بینی داشت ولی با توجه به اینکه سلیقه ها در انتخابات متفاوت بود در مجلس هم ممکن است این امر تاثیر خود را بگذارد و بعید هم نیست از یکدیگر جدا شوند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.