مجلس دولت را در تحقق اهدافش یاری می رساند/دولت دوازدهم به معیشت مردم توجه ویژه کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
شناسه : 3062
13
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مجلس دولت را برای رسیدن به وعده هایش یاری می کند گفت: دولت باید به معیشت مردم توجه داشته باشد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به هفته دولت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: بالاخره دولت قولهای زیادی را در طول تبلیغات انتخاباتی به مردم داده است که باید به ان عمل کند و ما نیز در مجلس در این زمینه دولت را همراهی خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم مشکلات معیشتی در جامعه ما بسیار زیاد است و این مشکلات باعث ایجاد دیگر معضلات اجتماعی نیز شده اند و لذا دولت باید به سروسامان دادن معیشت مردم که جزو وعده های انتخاباتی اش بوده است توجه ویژه داشته باشد.

عزیزی با اشاره به مشکلات تولید و حمایت از صادرات گفت: به هر حال تولیدکنندگان کشور مشکلاتی دارند که برای ادامه فعالیت اقتصادی خود نیاز به حمایت دولت دارند و اگر دولت حمایتهای خود را از انها دریغ کند قطعاً بخشهایی از تولید که توانسته اند با همین شرایط بد خود را سرپا نگه دارند نیز ورشکست خواهند شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: آسیب های اجتماعی موضوعی است که کشور را دچار بحران خواهد کرد و لذا می طلبد تمامی بخشها و هر سه قوه با هم برای حل معضلات و آسیبهای اجتماعی چاره ای بیاندیشند.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان در کشور گفت: متاسفانه به دلیل بالا رفتن سن ازدواج در حال حاضر ما در معرض تهدید نسل قرار گرفته ایم و زاد و ولد به شدت کاهش یافته است و باید سعی کنیم مشکلات معیشتی و مسکن و اشتغال جوانان را حل کنیم تا آنان بتوانند تشکیل زندگی دهند.

۸ شهریور ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.