مجلس از هرگونه لایحه ‌برای ‌حمایت از خبرنگاران استقبال می‌کند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
شناسه : 783
9
نشست خبری : عبدالرضا عزیزی در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره سرنوشت سختی کار برای خبرنگاران از سوی دولت و مجلس به کجا انجامید؟ اظهار کرد: با وجود آنکه خبرنگاران زحمات زیادی را متقبل شده اما از کم‌ترین حقوق برخوردارند و به از نظر معیشتی نیز زندگی سختی را دارند.
پ
پ

وی افزود: بر همین اساس ما از ارائه هرگونه لایحه از سوی وزارت ارشاد در حمایت از خبرنگاران استقبال می‌کنیم.

نماینده مردم شیروان گفت: بر همین اساس چنانچه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگونه طراحی را از سوی دولت در حمایت از خبرنگاران ارائه دهد ما نمایندگان از آن حمایت و دفاع می‌کنیم که تا کنون طرحی از سوی وزارت ارشاد و دولت و دولت به مجلس نرسیده است.

به گفته رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه‌های جدی خبرنگاران این است که شغل آن‌ها به عنوان شغلی سخت و زیان‌آور در کشور تلقی نمی‌شود.

وی گفت: با وجود تمامی انتظاراتی که مردم و مسئولان از اصحاب رسانه دارند با این حال این قشر با مشکلات مختلفی مواجه هستند.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبیعتاً خبرنگاری که تعطیلی ندارد و همواره در سر کار خود حاضر است باید کارش سخت و زیان آور تلقی شود.

عزیزی همچنین با اشاره به رسالت رسانه‌ها در نظام اسلامی گفت: به طور حتم ارتقای سطح فکری، امنیت اجتماعی و اخلاقی از رسالت‌های رسانه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارکردهای رسانه نقد است یادآور شد: به طور قطع نقد منصفانه و بیان واقعیت‌ها می‌تواند مدیران را در دستیابی به تصمیم صحیح یاری دهد.

 

پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.