متوسط آسفالت راه روستایی شیروان ۵٫ ۴۲ درصد است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
شناسه : 1623
10
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون متوسط آسفالت راه روستایی این شهرستان خراسان شمالی 5. 42 درصد است.
پ
پ

دکتر عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در صورتی است که میانگین راه روستایی در استان ۴۰ درصد است.

وی با بیان اینکه پارسال در روستاهای شیروان اقدامات ارزنده ای در بحث آسفالت صورت گرفت، گفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است تمامی راه های روستای قوشخانه از آسفالت برخوردار شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه راه ها باعث تسهیل در آمد و شد می شود، گفت: به همین منظور امسال نگاه ویژه ای به توسعه راه های روستایی صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال از اعتبارات ماده ۱۸۰ سال ۹۳، ۳۰ میلیارد ریال برای راه روستایی شیروان تخصیص یافته است و هم اکنون روکش آسفالت شهر زیارت تا سرحد این شهرستان از محل منابع دولتی در دست اجرا است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تکمیل پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان شیروان نیازمند ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است که از این میزان اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های راه روستایی این شهرستان مورد نیاز است.

شهرستان شیروان که در مسیر جاده ترانزیتی مشهد – شمال قرار گرفته ۸۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۷۰ کیلومتر راه بین شهری دارد.

پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.