لزوم بهره مندی از تجارب موفق کشورها در جهت کاهش آلودگی هوا/مسئولان از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
شناسه : 2688
15
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مشکل آلودگی هوای امروز تهران این است که پلیس آهنگ خودش را می زند، محیط زیست آهنگ خودش و این روال همچنان ادامه دارد، افزود: این روال غلطی است که در جامعه به روالی عادی بدل شده و نیاز است که هر چه زودتر اصلاح شود.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری آریا،عبدالرضا عزیزی، با بیان این مطلب گفت: گرفتاری امروز تهران همین اقدامات جزیره ای است. زمان آن رسیده که همه نهادها و سازمان هایی که انجام امورات مختلف تهران را برعهده دارند، به صورت واحد همکاری کند و از اقدامات سلیقه ای بپرهیزند.
نماینده مردم شیروان در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای طرح LEZ (کاهش) گفت: زمان آن رسیده که مسئولان از اقدامات جزیره ای پرهیز کنند. یکی از مشکلاتی که در راستای اجرای طرح کاهش به چشم آمد انجام اقدامات سلیقه ای از سمت پلیس بود که سبب کندی و تعلل در اجرای این طرح شد.
عزیزی خاطر نشان کرد: بیشتر مشکلات امروز شهر تهران ناشی از آن است که هر نهادی فارغ از اقدامات اصولی و تحقیقات علمی مطابق با سلیقه خودش تصمیم گیری هایی در سطح کلان می کند در حالی که معضلات کنونی پایتخت برطرف نخواهد شد مگر با اقداماتی هماهنگ و علمی.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: زمان آن رسیده که اگر کشوری در زمینه کاهش آلودگی هوا عملکرد و اجرایی موفق داشته، روند اجرای اثرگذار آن کشور به عنوان الگویی موفق به صورت پایلوت به اجرا درآید. همانگونه که در سایر کشورها نیز اجرای چنین طرح های پایلوتی که برگرفته از سایر کشورها هستند را بارها دیده ایم.

 

یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.