لزوم اهتمام بیشتر دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
شناسه : 1344
18
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام بیشتر دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای برخورد با مفاسد اقتصادی، انتظار می‌رود که دولت اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشد تصریح کرد: در نشست شب گذشته سران قوا که با حضور جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بر لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تاکید شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است تا بدون هیچ‌گونه کوتاهی و تعارفی در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی بیش از پیش توجه شود یادآور شد: باید مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه و بدون هیچ ملاحظه‌ای صورت بگیرد تا اثر بخش‌تر باشد.

به گفته رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای حفظ بیت‌المال باید همواره در مقابل مفاسد ایستاد.

وی در بخش دیگری با اشاره به بالا بودن حقوق دریافتی برخی از مدیران دستگاه‌ها بیان داشت: ضرورت دارد تا در این زمینه تجدیدنظر و اصلاحاتی انجام شود زیرا بالا بودن حقوق برخی از مدیران و کارکنان دستگاه‌ها نوعی بی‌عدالتی در مقایسه با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون کارکنان برخی از دستگاه‌ها مثل فرهنگیان حقوق کمتری نسبت به سایر کارکنان می‌گیرند که باید در این زمینه توجه بیشتری به این قشر زحمت‌کش شود.

 

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.