لاریجانی در همه امور با مسئولان عالی نظام هماهنگ است
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۱۰
شناسه : 2020
15
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توهین به علی لاریجانی را « دور از اخلاق اسلامی » عنوان کرد و گفت: رییس مجلس در همه امور خصوصا موضوع هسته ای با رهبر معظم انقلاب هماهنگ است.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تاکید بر اینکه بی احترامی و توهین به افراد دور از اخلاق اسلامی است ، افزود: در دین اسلام بارها تاکید شده که نباید به طرف مقابل توهین کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در خارج از کشور هم نمی بینیم که افرادی این طور به مقامات و چهره های کشورشان توهین کنند چه رسد به کشور ما که اسلامی است.

وی ضمن محکوم کردن این روش های ناپسند در توهین به رییس مجلس و نمایندگان گفت: هدف این افراد این است که ذهن لاریجانی را به هم بریزند تا وی واکنش نشان دهد ولی آقای لاریجانی قوی تر از این حرف ها است.

عزیزی تاکید کرد:لاریجانی مورد وثوق نظام و مورد احترام و اعتماد اکثریت نمایندگان است و در همه امور خصوصا در موضوع هسته ای کاملا با رهبر معظم انقلاب هماهنگ است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: کارگزاران نظام همگی براساس مصالح نظام تصمیم می گیرند و همواره خطوط قرمز را رعایت کرده اند. کسی حق ندارد آنها را زیر سوال ببرد چون آنها براساس منافع نظام تصمیم گرفته اند و ما از آنان حمایت می کنیم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی از برخی « توهین ها» گلایه کرده و گفت: یکی گفته بود لاریجای نمی گذارد مسائل هسته ای مطرح شود چون هاشمی و روحانی لاریجانی را رئیس مجلس کردند آیا این صحبت توهین به نمایندگان نیست؟ حالا ممکن است شما رای نداده باشید اما چه دلیلی دارد که این حرف ها گفته شود. یا گفته اند«سگ مشایی و احمدی نژاد بر لاریجانی شرف دارد ». من که اشهد خود را گفته ام چطور می شود سگ بر مسلمانی شرف داشته باشد این روش اظهارنظرها درست نیست.

 

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.