قول مساعد معاون رئیس‌جمهور برای تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های شیروان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
شناسه : 2929
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر آقای امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان شیروان علاوه بر بازدید و افتتاح از برخی پروژه‌ها قول مساعد او برای پیگیری تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های این شهرستان نیز داده شد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اتفاقیه، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار داشت: در این سفر که از روز چهارشنبه هفته گذشته به شهرستان شیروان انجام شد معاون رئیس‌جمهور در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد و دیروز پس از کلنگ زنی پروژه آب‌رسانی به محلات عشایری گلیل این سفر به پایان رسید.

عزیزی تصریح کرد: در روز پنج‌شنبه پل شهید پارسا با حضور خانواده این شهید بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بیمارستان جدیدالتأسیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در دولت یازدهم ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد نیز مورد بازدید و توجه معاون رئیس‌جمهور قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس‌ازآن نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیز مورد بازدید آقای امیری قرار گرفت که انشاالله فاز نخست بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی تصریح کرد: در این سفر معاون رئیس‌جمهور قول پیگیری اعتبار فاز دوم و سوم این پروژه را داد که چنانچه اعتبار این پروژه تأمین شود فاز دو ۲۲ بهمن امسال و فاز سوم نیز شهریور سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه میزان تولید برق نیروگاه شیروان از ۵۰۰ به ۱۵۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.

عزیزی تصریح کرد: شهرستان شیروان صرفاً ۳۰۰ مگاوات مصرف برق دارد و می‌توان ۱۲۰۰ مگاوات دیگر را صادر کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز نیز برای نخستین بار در کشور پروژه آب‌رسانی به ۴۰ محله عشایری منطقه گلیل کلنگ زنی شد که با انجام این پروژه بخش زیادی از آب موردنیاز احشام و مردم عشایر تأمین می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود: معاون رئیس‌جمهور قول پیگیری ۲ میلیارد تومان موردنیاز این پروژه را داد که امیدواریم فاز دوم ظرف ۸ ماه آینده به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع اعتبارات مدیریت بحران نیز ازجمله موارد مطرح‌شده در سفر آقای امیری به شهرستان شیروان بود گفت: در این سفر قول اختصاص این اعتبار به شهرستان شیروان داده‌شده و رئیس‌جمهور و وزیر نیز آن را امضا زده‌اند که انشا الله با تصویب این میزان اعتبار رودخانه‌های شیروان همچون چایلق ساماندهی می‌شود.

گفتنی است، سفر معاون رئیس‌جمهور به دعوت دکتر عزیزی نماینده شیروان و با موافقت رئیس‌جمهور انجام شد که در این سفر خانواده معاون رئیس‌جمهور نیز او را همراهی کرده و در منطقه توریستی گلیل نیز حضور داشتند.

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.