قوای سه گانه برنامه‌ای برای عمل به توصیه‌های ۹ گانه رهبری داشته باشند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
شناسه : 3008
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که توصیه‌های مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ به رئیس جمهور منتخب به خوبی مشکلات کشور را نشان می‌دهد که انتظار می‌رود دولت دوازدهم و تمامی مسئولان در قوای سه گانه برای حل این مشکلات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توصیه‌های ۹ گانه مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری توصیه‌های بسیار مهمی به رئیس جمهور منتخب داشتند که انتظار می‌رود در پایان کار دولت دوازدهم همه آنها به منصه اجرا برسد.

وی جانب داری از محرومان مستضعف و همت در جهت استقرار عدالت را به عنوان بخشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور خواند و گفت: مقام معظم رهبری از آبان ۹۴ در جلساتی پیگیر حل مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی بودند چون با حل این مشکلات بسیاری از معضلات نیز کاهش خواهد یافت. طبیعتا بخشی از توصیه‌هایشان به رئیس جمهور منتخب نیز ناظر به این دغدغه‌های رهبر انقلاب است.

عزیزی افزایش تولید و به دنبال آن ارتقای سطح درآمد مردم را در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای افزایش تولید،‌ کاهش واردات و افزایش صادرات در کنار حمایت از تولید داخلی و کارگران است. انتظار می‌رود دولت با توجه به این نکات و اجرای توصیه رهبری مبنی بر توجه ویژه به اشتغال و تولید داخلی در پایان چهار سال کاری‌اش کارنامه مثبتی از خود به جای گذارد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس به دولت در این راه کمک می‌کند گفت: انتظار مردم حل مشکلات معیشتی،‌ تولید،‌ اشتغال بخصوص اشتغال جوانان است که امیدواریم رئیس جمهور،  نمایندگان و به طور کلی تمامی مسئولان در قوای سه گانه اهتمامی برای حل این مشکلات و عمل به توصیه‌های رهبری داشته باشند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت که مقام معظم رهبری به صورت خلاصه‌وار و تیتروار در توصیه‌هایشان به رئیس جمهور منتخب توصیه‌های اساسی کشور را مطرح کردند که انتظار می‌رود تمامی مسئولان کشور نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

۱۳ مرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.