قرارگیری سعد حریری در راستای مواضع حزب‌الله، لبنان را از بن‌بست نجات داد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
شناسه : 2731
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس معتقد است سعد حریری تازه متوجه شده که جمهوری اسلامی ایران صادقانه خیر او را می‌خواهد نه عربستان سعودی از این رو هم‌راستای مواضع حزب‌الله قرار گرفت.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی با حضور در غرفه خبرگزاری خانه ملت در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات با اشاره به وقایع اخیر سیاسی در لبنان که بالاخره بعد از بیش از دوسال ریاست جمهوری آن تعیین شد، گفت: این اتفاق مبارک در نتیجه وفاق تمام جریانات سیاسی مختلف افتاد و در این بین سعد حریری که تا دیروز پیگیر سیاست های سعودی بود، امروز به نفع حزب الله عمل می کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سعد حریری تازه متوجه شده است که جمهوری اسلامی ایران صادقانه خیر او را می خواهد نه عربستان سعودی؛ از طرفی به این موضوع واقف شده رفیق حریری به دست سعودی ها و صهیونیست ها کشته شده و این اتفاق برعهده حزب الله نبوده است.

وی افزود: بعد از اینکه سعد حریری درکنار دلسوزان پدر به جای قاتلان وی قرار گرفت، میشل عون گزینه حزب الله و اکثریت ملت لبنان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و این انتخاب توانست سیاست خارجی رژیم صهیونیستی را تحت الشعاع قرار دهد چرا که مواضع عون ضد صهیونیستی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به بیروت اشاره و خاطرنشان کرد: سفر ظریف به لبنان در جهت حمایت از میشل عون و انجام مذاکرات با وی برای تبیین سیاست های مشترک جمهوری اسلامی و لبنان است./

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.