قدردانی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم از دکتر عزیزی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
شناسه : 1384
9
یکشنبه 30 فروردین 1394 معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر نصیری به همراه جناب آقای دکتر حسینی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با استقبال گرم جناب آقای دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم شیروان وارد مجتمع آموزش عالی شیروان شدند و جلسه ای در رابطه با مشکلات این مجتمع آموزشی برگزار کردند.
پ
پ

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر نصیری به همراه جناب آقای  دکتر حسینی مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری با استقبال گرم جناب آقای دکتر عزیزی نماینده پرتلاش مردم شیروان وارد مجتمع آموزش عالی شیروان شدند و جلسه ای در رابطه با مشکلات این مجتمع آموزشی برگزار کردند.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر نصیری اظهار داشتند که به درخواست آقای دکتر عزیزی در این جلسه حاضر شده اند و تشکر و قدردانی ویژه خود را از حمایت های همه جانبه دکتر عزیزی از مجموعه وزارت علوم اعلام داشتند.

DSC 0435

در ادامه جلسه آقای دکتر خشنود ریاست مجتمع آموزش عالی به بیان مشکلات و کمبودهای مجموعه اشاره کردند و بزرگترین مشکل مجتمع آموزش عالی شیروان را کمبود منابع مالی دانستند. ایشان در ادامه صحبت هایشان خواستار توجه بیشتر به این مجموعه و کسترش رشته های دوره کارشناسی شدند که جناب آقای دکتر حسینی قول مساعد را در این زمینه دادند.

دکتر عبدالرضا عزیزی، نماینده پرتلاش مردم شیروان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور آقای دکتر نصیری و آقای دکتر حسینی در این جلسه ابراز امیدواری کردند که با پیگیری های مستمر ایشان مشکلات این مجموعه حل شده و در جهت افزایش دانشکده ها و رشته ها و درنهایت تبدیل مجتمع آموزش عالی به دانشگاه گام برخواهند داشت.

DSC 0448

DSC 0450

 

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.