قدرت ما برگرفته ازخون شهداست
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
شناسه : 1788
11
رییس کمیسون اجتماعی مجلس : دکتر عبدالرضا عزیزی در دومین همایش فرهیختگان ونخبگان و اندیشمندان شهرستان شیروان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی درمنطقه حفاظت شده و ییلاقی گلیل شیروان برگزارشد با اشاره به وحدت و همدلی موجود بین مسئولان و مردم شهرستان شیروان گفت:با همدلی و همفکری موجود در شهرستان درجهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و شیروان متحد باشیم.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه الحمدلله با تمام کمبودها و تحریم ها و بی پولی ها چرخ ساختن و توسعه شهرستان شیروان به حرکت در آمده است افزود:یقین داشته باشید امروز به عنوان یک رویداد تاریخی بزرگ در تاریخ شهرستان شیروان ثبت خواهد شد و همه ما صرف نظر از دیدگاه ها و سلیقه های خود کنار هم نشسته ایم تا جهت سرنوشت شیروان فکر کنیم و همچنین باید دغدغه توسعه کشور و شهرمان را داشته باشیم و با توانایی هایی که داریم در جهت منافع کشور و شهرمان حرکت نمائیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که درد امروز ما چیست؟ اظهارداشت:درد ما صف بندی های افراطی در مناسبت های سیاسی،اعتیاد،آسیب های اجتماعی و معیشت خانواده ها است و بیکاری ریشه بسیاری از این معضلات به شمار می آید.

عزیزی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی کمیسیون های مختلفی ایجاد شده است در انجمن نخبگان و فرهیختگان شیروان نیز کمیسیون های انرژی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان به برخی از پروژه های مورد بهره برداری رسیده و در دست اقدام اشاره نمود و افزود:شهرستان شیروان ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد.

 

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.