قبل از سپرده گذاری در موسسات حتما از بانک مرکزی استعلام کنید
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۸
شناسه : 2450
13
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حل مشکلات گذشته موسسات غیرمجاز با کمک بانک مرکزی گفت: مردم باید در مواجهه با موسسات غیرمجاز گوش شنوا و چشم بینا داشته باشند؛ چه اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی قبل از سپرده‌گذاری و دریافت تسهیلات از موسسات غیرمجاز باید از بانک مرکزی استعلام بگیرند.
پ
پ

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انصافا بانک مرکزی قاطعانه با موسسات اعتباری غیرمجاز برخورد می‌کند.

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با پول‌نیوز، با تاکید بر این که مشکل مزمن موسسات اعتباری غیرمجاز ریشه دار است گفت: اینکه بانک مرکزی در خصوص موسسه میزان پیش قدم شد و متولی حل مشکل به جا مانده این موسسه شد، برای مردم بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم شیروان با بیان این مطلب که مشکل موسسه ثامن الحجج با مشارکت بانک پارسیان حل خواهد شد از مردم خواست که پس از تحت نظارت قرار گرفتن موسسات غیرمجاز با آرامش در آنها سپرده‌گذاری کنند.

عزیزی با اعلام این که مشکلات گذشته موسسات غیرمجاز با مدیریت فعلی بانک مرکزی حل شده گفت: مردم باید در مواجهه با موسسات غیرمجاز گوش شنوا و چشم بینا داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات امام علی (ع) درخصوص ضرورت مشورت برای انجام کارها اشاره کرد و افزود: مردم و واحدهای تولیدی قبل از سپرده‌گذاری و دریافت تسهیلات از موسسات غیرمجاز می‌بایست از بانک مرکزی مشورت و استعلام بگیرند.

 

سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.