فردا زمان نشست ویژه کمیسیون اجتماعی برای بررسی آسیب های جامعه/ گزارش نشست توسط رئیس مجلس به رهبری ارایه می شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
شناسه : 2951
12
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری نشست این کمیسیون جهت بررسی آسیب های اجتماعی، گفت: قرار است گزارش نشست توسط رییس مجلس به مقام معظم رهبری ارایه شود.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست فردا سه شنبه (۲۰ تیرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: در نشست روز آینده کمیسیون اجتماعی مجلس قرار است بررسی آسیب های اجتماعی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به روسای سه قوه مبنی بر توجه به معضل آسیب های اجتماعی و برگزاری نشست های ۶ ماهه ایشان با روسای سه قوه و برای ارایه گزارش جهت اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، لذا این کمیسیون نشستی را برای بررسی این مسائل برگزار می کند تا گزارش آن به رئیس مجلس ارسال شود، البته دکتر لاریجانی نیز این گونه گزارش ها را به مقام معظم رهبری ارایه می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: همچنین در نشست روسای قوا با مقام معظم رهبری، روسای هر سه قوه باید طی گزارشی اعلام کنند که در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی چه اقداماتی انجام صورت گرفته و چه برنامه ریزی هایی دارند.

وی یادآور شد: حال قرار است کمیسیون اجتماعی مجلس در نشستی با حضور مسئولان مربوطه به بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی پرداخته و راهکارهای مقابله آن را مورد ارزیابی قرار دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره حضور مسئولان مربوطه در نشست مذکور، گفت: قرار است مسئولانی از وزارتخانه های کشور، بهداشت، آموزش و پرورش، علوم، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، کمیته امداد، بنیاد شهید، شهرداری، نیروی انتظامی و برخی دستگاه های دیگر در این نشست حضور پیدا کنند./

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.