فاز نخست بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به بهره برداری می رسد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
شناسه : 2924
26
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در مهرماه سال جاری گفت: اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان در این نیروگاه هزینه شده است.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیروان، عبدالرضا عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان شیروان اظهار داشت: فاز دوم و سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیز تا شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت‌الله هاشمی در دولت‌های قبل تنها ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده بود که به پیگیری‌های انجام شد و در دولت فعلی ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه و افتتاح شد.

وی بابیان اینکه ۱۰ آمبولانس جدید و مدرن به شیروان اختصاص‌یافته است افزود: به شکر خدا در بخش بهداشت و درمان اقدامات بسیار خوبی برای شهر شیروان انجام‌شده است و با پیگیری‌های انجام‌شده موافقت وزارت بهداشت را برای حفظ بیمارستان قدیم اخذ کردیم.

عزیزی بابیان اینکه مجوز جذب ۶۰ هزار تن شکر خام را گرفته‌ایم افزود: متوسط میانگین کارکرد استاندارد کارخانه‌های قند ۹۰ روز در سال است که در شیروان این میزان را بیش از ۵ ماه افزایش دادیم.

وی بابیان اینکه قبل از فعالیت دولت فعلی ۳۳ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۵۳ روستای شیروان گازرسانی شده و ان‌شا‌الله در پایان سال جشن اتمام گازرسانی به تمام روستاهای شیروان را برگزار خواهیم کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی منطقه خاورمیانه دچار مشکل و درگیری است و ایران در این میان با تقویت بنیه نظامی خود، اتحاد و انسجام داخلی را بیشتر کنیم تا راه نفوذ دشمن را ببندیم.

عزیزی بابیان اینکه برجام شاید ایده ال ما نبوده است اما قطعاً برکاتی برای ما داشته است افزود: برای همه ما روشن بود ذات آمریکا اصلاح نشدنی است اما در برجام طرف مقابل ما چند کشور بوده‌اند نه امریکا، پس نباید کل برجام را زیر سؤال برد.

پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.