عملکرد عالی شهرداری تهران در حوزه اجتماعی قابل تقدیر است
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
شناسه : 1315
14
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام رضایت از عملکرد شهرداری تهران در ایام نوروز گفت: نوع مدیریت در شهرداری تهران مصداق بارز مدیریت جهادی است.
پ
پ

به گزارش خبرگزای آریا،عبدالرضا عزیزی  با بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار تهران روحیه ای جهادی دارد و همین امر موجب شده است که نیروهای این مجموعه نیز به صورت جهادی فعالیت کنند.
وی با اشاره به ساخت بوستان یاس در کمتر از ۲۰ روز اظهار داشت: بوستان یاس پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت محیط زیست و آزاد سازی اراضی ملی،  با اقدامی جهادی توسط شهرداری تهران ساخته شد.

عزیزی تصریح کرد: بنده به نوبه خود از اقدامات شهردار جهادی تهران در این خصوص و همچنین عملکرد ایشان بلافاصله پس از بیانات مقام عظمای ولایت جهت بازگردانیدن ۱۴۰۰ هکتار از اراضی ملی و تبدیل به فضای سبز جهت استفاده عموم مردم تقدیر و تشکر می کنم.
وی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز اشاره و بیان کرد: شهردار تهران در این حوزه بسیار عالی عمل کرده و ما رضایت کافی در این خصوص داریم.
۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام جهادی دکتر قالیباف شهردار تهران در آماده سازی بوستان جنگلی یاس تقدیر کردند.
بوستان ۱۴۰۰ هکتاری یاس در حاشیه بزرگراه شهید بابایی قرار دارد که در کمتر از ۲۰ روز با مشارکت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شهرداری های مناطق یک و ۴ و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اجرایی شد.

 

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.