علیه وزارت نیرو شکایت می کنم/۴ اصل اقتصاد مقاومتی هنوز اجرایی نشده اند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
شناسه : 2669
13
دکتر عزیزی : نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با آتش گرفتن پست 132 کیلوولت برق شیروان به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شد که برای گرفتن حق مردم خسارت دیده، به نمایندگی از آنان علیه وزارت نیرو شکایت خواهم کرد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار عصر اترک، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: سال گذشته به وزارت نیرو اعلام کردم که پست ۱۳۲ کیلوولت برق را از درون شهر شیروان به خارج از این شهر منتقل کنید که این وزارتخانه نسبت به این موضوع هیچ توجهی نکرد.

عزیزی با اشاره به آتش گرفتن این پست برق در شهریورماه امسال، عنوان کرد: با این واقعه، به بخش کشاورزی و آبزی پروری مردم این شهرستان خسارت وارد شد که برای گرفتن حق این خسارت دیدگان و به نمایندگی از آنان علیه وزارت نیرو شکایت خواهم کرد.

وی به برنامه اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: دعوت مردم به اجرای این برنامه، صادرات، کاهش واردات و حمایت از تولید چهار اصل بسیار مهم این برنامه هستند که تاکنون تحقق این چهار اصل انجام نشده است.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به شعار نیاز ندارد بلکه باید به این برنامه عمل شود.

افزون بر این، نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اجرای بیمارستان شیروان، عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی ۳۲ میلیارد تومان را در سال مالی جاری اختصاص خواهد داد تا برای ادامه اجرای این پروژه هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: استانداری نیز سه میلیارد تومان را برای ادامه اجرای این پروژه اختصاص داده است.

عزیزی همچنین افزود: وزارت بهداشت و درمان نیز ۵۰ میلیارد تومان را برای تجهیز بیمارستان اختصاص خواهد داد که امیدوار هستیم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.