عزیزی به ایسنا خبر داد رئیس مجلس گزارش کمیسیون اجتماعی درباره آسیب‌های اجتماعی را به رهبری ارائه می‌کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
شناسه : 2913
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که این کمیسیون قرار است بعد از بررسی گزارشات دستگاه‌های مربوط به حوزه آسیب‌های اجتماعی، گزارشی به رئیس مجلس جهت انعکاس به مقام معظم رهبری ارائه دهد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا با تکذیب انتشار اخباری درباره نامه رئیس مجلس به دستگاه‌های اجرایی برای ارائه گزارش در خصوص آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی قرار است از تمامی دستگاه‌های متولی حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ارائه گزارش دعوت به عمل آورد. این گزارش به صورت جمع بندی شده به رئیس مجلس جهت ارائه گزارش به مقام معظم رهبری داده خواهد شد.

وی توضیح داد: کمیسیون اجتماعی بعد از بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه آسیب‌های اجتماعی گزارشی به رئیس مجلس می‌دهد تا ایشان نیز این گزارش را به مقام معظم رهبری ارائه کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت که دستگاه‌های متولی رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی شامل وزارتخانه‌های کشور، کار، آموزش و پرورش، بهداشت، علوم، فرهنگ و ارشاد، اطلاعات، راه و شهرسازی، ورزش، کمیته امداد، بهزیستی، سازمان تبلیعات اسلامی، معاونت برنامه و بودجه رئیس‌جمهور، حوزه بسیج سپاه پاسداران، صداوسیما و نیروی انتظامی است.

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.