ظرفیت تولید برق در شیروان به ۱۵۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
شناسه : 2927
15
دکتر عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: با بهره‌برداری از ۳ فاز بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان ظرفیت تولید برق در این شهرستان به ۱۵۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیروان اظهار داشت: هم‌اکنون فاز نخست بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان شیروان در حال انجام است و تا مهرماه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: این نیروگاه ۵۰۰ مگاوات برق تولید می‌کند که با بهره‌برداری کامل ظرفیت تولید به ۱۵۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد.

عزیزی تصریح کرد: در سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان شیروان مقرر شد معاون رئیس‌جمهور پیگیر اختصاص اعتبار برای فاز دوم و سوم این پروژه باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده انتظار می‌رود فاز دوم این پروژه تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد و فاز سوم نیز تا شهریور سال آینده به اتمام برسد.

عزیزی تصریح کرد: هم‌اکنون میزان مصرف این شهرستان ۳۰۰ مگاوات است که با تولید این میزان برق می‌توان به صادرات ۱۲۰۰ مگاوات برق از این شهرستان امیدوار بود.

وی با اشاره به سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شهرستان شیروان گفت: علاوه بر بازدید و افتتاح از برخی پروژه‌ها قول مساعد برای پیگیری تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های این شهرستان نیز داده شد.

عزیزی داشت: در این سفر که از روز چهارشنبه هفته گذشته به شهرستان شیروان انجام شد معاون رئیس‌جمهور در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد و دیروز پس از کلنگ زنی پروژه آب‌رسانی به محلات عشایری گلیل این سفر به پایان رسید.

عزیزی تصریح کرد: در روز پنج‌شنبه پل شهید پارسا با حضور خانواده این شهید بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بیمارستان جدیدالتأسیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در دولت یازدهم ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد نیز مورد بازدید و توجه معاون رئیس‌جمهور قرار گرفت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز برای نخستین بار در کشور پروژه آب‌رسانی به ۴۰ محله عشایری منطقه گلیل کلنگ زنی شد که با انجام این پروژه بخش زیادی از آب موردنیاز احشام و مردم عشایر تأمین می‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود: معاون رئیس‌جمهور قول پیگیری ۲ میلیارد تومان موردنیاز این پروژه را داد که امیدواریم فاز دوم ظرف ۸ ماه آینده به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه موضوع اعتبارات مدیریت بحران نیز ازجمله موارد مطرح‌شده در سفر معاون رئیس‌جمهور به شهرستان شیروان بود گفت: در این سفر قول اختصاص این اعتبار به شهرستان شیروان داده‌شده و رئیس‌جمهور و وزیر نیز آن را امضا زده‌اند که انشا الله با تصویب این میزان اعتبار رودخانه‌های شیروان همچون چایلق ساماندهی می‌شود.

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.