ضرورت چابک‌سازی شرکت‌های تابع جمعیت هلال احمر/ مسئولان جمعیت کمبودهای مالی خود را به مجلس انتقال دهند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۱
شناسه : 2354
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت چابک‌سازی شرکت‌های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر برای سوددهی بیشتر، گفت: با توجه به قرارگرفتن در فصل تنظیم بودجه سال 95 ضرورت دارد مسئولان جمعیت، کمبودهای مالی خود را به اطلاع نمایندگان مجلس برسانند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اظهارات اخیر مسئولان جمعیت هلال احمر مبنی بر اینکه مشکلات مالی از مهمترین بحران‌های پیش روی جمعیت هلال احمر است، گفت: با توجه به نقش موثر جمعیت هلال احمر در ارایه خدمات امدادی و برنامه‌ریزی در جهت آمادگی برای مقابله با حوادث و سوانح طبیعی ضرورت دارد تا مسئولان این سازمان برای طرح مسایل و مشکلاتشان تعامل بیشتری با مجلس داشته باشند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت ارتباط هرچه بیشتر جمعیت هلال احمر با مجلس تاکید کرد وافزود: با توجه به اینکه در آستانه ارائه بودجه سال ۹۵ و همچنین برنامه ششم توسعه قرار داریم عدم تعامل مناسب جمعیت هلال احمر با مجلس سبب می شود مشکلات و کمبودهای مالی آنها دیده نشود.

وی ادامه داد: با وجودی که جمعیت هلال احمر از مشکلات مالی رنج می‌برد و همچنین در آستانه ارائه بودجه ۹۵ قرار داریم ولی جمعیت هلال احمر تعامل مناسبی را با مجلس برای رفع مشکلات مالی ندارد در حالیکه ارتباط و تعامل مناسب جمعیت هلال احمر با مجلس به پیشبرد اهداف و رفع مشکلات مالی آن کمک شایانی می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر باید مشکلات خود را به گوش نمایندگان مجلس و دولت برساند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر برای رفع مشکلات مالی خود باید ارتباط مناسبی را با مجلس برقرار و همچنین دولت را قانع کند که در لایحه بودجه سال ۹۵ اعتبارات این سازمان را افزایش داده و در قالب بودجه سالانه به تصویب برساند.

رئیس کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، تامین بالگرد برای استان‌های مختلف کشور را نتیجه تعامل مناسب مدیران سابق جمعیت هلال احمر با مجلس خواند وافزود: مسئولان سابق جمعیت هلال احمر به واسطه تعامل موثر با مجلس توانستند اعتبارت قابل قبولی را اخذ کنند که یکی از این موارد تامین اعتبار بالگرد برای سراسر کشور بود ولی متاسفانه مسئولان فعلی تاکنون در این خصوص ضعیف عمل کرده اند و ارتباط مناسبی با مجلس نداشته اند.

ضرورت چابک سازی شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر برای رفع مشکلات مالی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، چابک‌سازی شرکت‌های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر را برای رفع مشکلات مالی این سازمان ضروری خواند وگفت:‌ جمعیت هلال احمر باید با برنامه ریزی منسجم و تغییر سیاست های خود و همچنین چابک سازی شرکت‌های زیرمجموعه خود، آنها را به سوددهی برساند و از سوی دیگر اعتبارات موردنیاز سازمان را به مجلس اعلام کند که نمایندگان مجلس آن را در بودجه سال ۹۵ لحاظ کنند./

 

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.