صیهونیست‌ها در آتش توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) خواهند سوخت
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
شناسه : 507
17
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف صیهونیست‌ها از توهین به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) تضعیف اسلام و حکومت‌های اسلامی است، تصریح کرد: صیهونیست‌ها در آتش توهین به ساحت مقدس پیامبر خواهند سوخت.
منبع : خانه ملت
پ
پ

عبدالرضا عزیزی ضمن محکوم کردن اهانت فیلم ساز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: جهان اسلام در برابر این اهانت ساکت نخواهند نشست و امروز شاهد اعتراضات مسلمانان جهان به این اقدام ضد بشری هستیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هدف آمریکا‌یی‌ها از انجام این اقدامات را مقابله با اسلام عنوان کرد و افزود: از آنجایی که شاهد گسترش روزافزون قدرت و اعتبار اسلام در جهان هستیم، صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا دست به چنین اقداماتی می‌زنند تا اعتبار اسلام  و حکومت‌های اسلامی را مخدوش کنند.

وی با خطرناک دانستن تحریک احساسات مذهبی مسلمانان یادآور شد: آمریکایی‌ها بازی خطرناکی را شروع کرده‌اند و بی‌شک در آتش این تبهکاری خود خواهند سوخت.

عزیزی مساله احترام به ادیان را از مسائل اساسی رعایت حقوق بشر خواند و تصریح کرد: مواضع بشردوستانه آمریکا شعاری توخالی بیش نیست و امروز مردم جهان به حقانیت جمهوری اسلامی در مبارزه با امپریالیسم غرب پی می‌برند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واکنش گسترده به رفتار غیرانسانی فیلم‌سازان آمریکایی نشان‌دهنده اتحاد و یکپارچگی روزافزون جهان اسلام است.

فیلم‌ساز صیهونیست آمریکایی با ساخت و انتشار فیلمی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است. در پی انتشار این فیلم مردم مصر و لیبی به سفارتخانه‌های آمریکا در کشورشان حمله کرده‌اند و در پی این اعتراضات سفیر آمریکا در لیبی کشته شده است./

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.