صندوق بازنشستگی فولاد وضعیت اسف‌باری دارد/ دریافت حقوق‌های آن چنانی توسط مسئولان صندوق
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
شناسه : 2819
14
دکتر عبدالرضا عزیزی : نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد گفت: وقتی که بازنشستگان صندوق فولاد چندین ماه است که حقوق نگرفته‌اند مسئولان این صندوق نباید حقوق‌های آن چنانی دریافت کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد گفت: وقتی که بازنشستگان صندوق فولاد چندین ماه است که حقوق نگرفته‌اند مسئولان این صندوق نباید حقوق‌های آن چنانی دریافت کنند.

وی ادامه داد: درست این است که ابتدا بازنشستگان و شاغلین حقوق و مزایایشان را دریافت کنند و بعد مسئولین صندوق حقوق‌هایشان پرداخت شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازنشستگان فولاد سال‌ها در عمق معادن فعالیت کردند که در دوران بازنشستگی یک رفاه نسبی داشته باشند که متأسفانه در دوران بازنشستگی نه تنها رفاه ندارند بلکه همواره در عذاب و ناراحتی و نگرانی به دلیل عدم پرداخت حقوقشان هستند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: خبرهای خوبی از صندوق بازنشستگی فولاد به گوش نمی‌رسد و این صندوق وضعیت اسف‌باری دارد. اگر دولت کمک نکند این صندوق عاقبتی ندارد.

 

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.