شبهای روشن نسبت به تولیدات مشابه سیما تفاوت عمده‌ای داشت
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
شناسه : 620
13
دکتر عزیزی : ایراد بیشتر برنامه های رادیویی و تلویزیونی این است که برنامه ای را با دعوت از یک کارشناس به مردم اختصاص می دهند، در حالی که «شبهای روشن» یک طرفه نبود، خانواده ها در محل ضبط این برنامه حضور و مشارکت قابل توجهی داشتند.
منبع : خبرگزاری دانشجو
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی «شبهای روشن» را برنامه‌ای تاثیرگذار خواند که با درگیر کردن خانواده های ایرانی به اثری متفاوت تبدیل شده است.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: «شبهای روشن» از برنامه های بسیار خوبی است که در ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شد و اگر زمان مناسبتری برای آن در نظر گرفته می شد، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گرفت.

وی تصریح کرد: ایراد بیشتر برنامه های رادیویی و تلویزیونی این است که برنامه ای را با دعوت از یک کارشناس به مردم اختصاص می دهند، در حالی که «شبهای روشن» یک طرفه نبود، خانواده ها در محل ضبط این برنامه حضور و مشارکت قابل توجهی داشتند.

این نماینده مجلس گفت: به طور کلی «شبهای روشن» را برنامه ای خوب و مردمی می‌دانم که تفاوت های چشم گیری نسبت به دیگر تولیدات مشابه در تلویزیون داشت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه شب های روشن پنجشنبه ۱۹ تیرمیزبان سه تن از نمایندگان خانه ملت بود. دکتر عبدالرضا عزیزی شیروان (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس)، علیرضا محجوب (نماینده تهران و رئیس خانه کارگر) و احمدرضا دستغیب (نماینده شیراز) میهمانان این برنامه بودند. در این برنامه نمایندگان میهمان خانه ملت به دیدار از پشت صحنه شب های روشن پرداخته و با عوامل و دست اندرکاران برنامه گفتگو کردند.رسالت بوذری مجری برنامه با دعوت از مهمانان روی صحنه و خوش آمدگویی به آنها، درخواست کرد که برای این شب خاص و خودمانی نمایندگان ملت نیز در میان مردم و حاضرین در برنامه بنشینند و ادامه برنامه را تا پایان نظاره گر باشند.

 

 نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با اعلام رضایت از تولید چنین برنامه ای در رسانه ملی که رویکرد آن پیرامون مسائل روز خانواده است ابراز خوشحالی کردند و دقایقی را در خصوص موضوع برنامه که کمک فرزندان در خانواده بود با حضار و بینندگان برنامه به صحبت پرداختند.

 

از دیگر آیتم های این برنامه در شب گذشته ، اجرای حمید حامی از خوانندگان جوان کشور بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در انتهای این برنامه حاج حسین نجومی پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع)از هر سه نماینده میهمان برای حضور در پای دستگاه چای صلواتی برنامه دعوت کرد و با ذکر صلواتی بر حضرت محمد(ص) وخاندان مطهرش دوازدهمین برنامه شب های روشن به پایان رسید.برنامه شب های روشن در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور و اجرای رسالت بوذری و مجید بهره مند کارشناس – مجری رسانه تهیه شده در گروه معارف شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.