شادی نیاز جامعه است و باید به آن اهمیت داد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
شناسه : 1015
12
دکتر عزیزی : رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شادی، نیاز جامعه است و باید سازوکارهایی برای پاسخ دادن مطلوب به این نیاز جامعه داشته باشیم.
پ
پ

به گزارش ایرنا ˈعبدالرضا عزیزیˈ جمعه شب در آیین شب شعر موسیقی در شیروان اظهار کرد: مردم ما که در پیچ و خم انقلاب و دفاع مقدس، همواره همراه امام (ره) و نظام بوده اند، شایسته داشتن شادی و بهترین خدمات هستند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه شاد و بانشاط مردم و جامعه، گفت: اگر امروز مذاکره کنندگان ما با اقتدار بر سر میز مذاکره با قدرتمندان می نشینند، به پشتوانه ولایت و حمایت همین مردم است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برپایی هفتگی برنامه شب شعر و موسیقی در این شهرستان، گفت: با اجرای برنامه های شاد، دل خانواده های معظم شهدا هم شاد شده و مردم نیز نشاط بیشتری برای کار و فعالیت می گیرند.

عزیزی به وجود هنرمندان سرشناس موسیقی مقامی در شیروان اشاره کرد و گفت: بسیاری از هنرمندان این خطه در دیگر استانها به اجرای برنامه می پردازند و ما هم باید هنرمندان سایر استانها را به شهرستان خود دعوت کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از برگزاری برنامه های شاد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان، گفت: حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب و شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتوانه ای برای انقلاب، نظام و وجهه بین المللی ما خواهد بود.

آیین شب شعر و موسیقی انقلاب، با حضور جمعی از مسوولان محلی شیروان و اقشار مختلف مردم و هنردوستان این شهرستان در سالن غدیر شیروان برگزار شد که در آن شماری از هنرمندان به تکنوازی، قرائت شعر و اجرای موسیقی مقامی پرداختند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی است که در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

موسیقی مقامی خراسان شمالی در فهرست میراث فرهنگی جهانی به ثبت رسیده است.

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.