سود بالای تسهیلات بانکی به نفع اشتغال و اقتصاد نیست
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
شناسه : 1586
13
رییس کمیسون اجتماعی مجلس : عبدالرضا عزیزی عصر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال، رونق تولید و کاهش نرخ تورم اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه در سود بانکی تجدیدنظر شود.
پ
پ

عزیزی گفت: خط قرمزهای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای لحاظ می‌شود و همه باید حمایت کنیم تا توافق خوب حاصل شود. وی تصریح کرد: هم‌اکنون تحریم‌ها به‌صورت غیررسمی برداشته‌شده و حتی برخی قراردادهای بزرگ منعقدشده و غرب و ایران آماده لغو تحریم‌ها هستند.

نماینده مردم شیروان در بخش دیگر سخنان خود به استانی شدن برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: با استانی شدن انتخابات مجلس مخالف هستم زیرا این امر سبب می‌شود تا ارتباط نمایندگان با مردم کمتر شود و فرصت‌ها برای رسیدگی به مردم کمتر می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: مجلس، امسال دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای یارانه وام روستایی و ۴۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان اعتبار گذاشته است و انتظار می‌رود استان نیز از این فرصت استفاده کند.

وی به اجرای نخستین پالایشگاه بنزین یورو چهار شرق کشور در شیروان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح هم‌اکنون منتظر تأییدیه زیست‌محیطی است و انتظار می‌رود این مشکل به‌سرعت حل شود تا ساخت‌وساز این پالایشگاه به‌عنوان برند استان تا پایان اردیبهشت‌ماه عملیاتی شود.

 

دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.