سه‌شنبه؛ ارائه گزارش‌های دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به مجلس
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
شناسه : 2939
14
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش درباره آسیب‌های اجتماعی به رئیس مجلس خبر داد.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حل آسیب‌های اجتماعی، گفت: مقام معظم رهبری هر شش ماه به منظور بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی جلساتی را با سران سه قوه و برخی از وزرا و مسئولان برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: به منظور بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی بین کمیسیون اجتماعی و سایر دستگاه‌های ذیربط وحدت رویه خوبی ایجاد شده‌ است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آخرین جلسه مسئولان ذیربط با مقام معظم رهبری درباره آسیب‌های اجتماعی در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۱۲ برگزار شده، گفت: قرار است در جلسه سه‌شنبه (۲۰ تیر) کمیسیون اجتماعی، مسئولان دستگاه‌های ذیربط مانند وزارت کار، آموزش و پرورش، بهداشت، علوم و همچنین سازمان بهزیستی و کمیته امداد، گزارش‌های خود را درباره آسیب‌های اجتماعی به اعضای کمیسیون متبوعش ارائه دهند.

عزیزی تصریح کرد: پس از دریافت گزارشات لازم از دستگاه‌های مربوطه درباره اقدامات‌ در جهت رفع و حل آسیب‌های اجتماعی، پس از جمع‌بندی نهایی، گزارشات کمیسیون اجتماعی به لاریجانی ارائه می‌شود تا رئیس مجلس گزارش را تقدیم مقام معظم رهبری کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس درباره محورهای گزارش کمیسیون متبوعش مجلس، عنوان کرد: این گزارش درباره ۵ محور اصلی آسیب‌های اجتماعی یعنی، طلاق، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی است که در این گزارش راهکارهایی برای حل این پنج محور آسیب اجتماعی ارائه شده است.

 

شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.