سفر ریاست محترم جمهور تحول اساسی در خراسان شمالی ایجاد می کند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۰۲
شناسه : 1935
13
رییس کمیسون اجتماعی مجلس : عبدالرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مردم خراسان شمالی در سفر امروز دکتر روحانی که با استقبال پرشور مردم این خطه از کشورمان انجام شد، حماسه ای دیگری را آفریدند.
پ
پ

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیروان – بجنورد عصر امروز با حضور مسئولان کشوی، استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: این طرح در رضاآباد غربی کلنگ زنی خواهد شد که از پروژه های مهم شهرستان و توسعه آن را به دنبال دارد.
عزیزی افزود: مهم ترین مطالبه ای که در این سفر از رییس جمهوری محترم و هیئت همراه درخواست داریم کلنگ زنی راه آهن شیروان- بجنورد- اسفراین- نقاب است که پیمانکار آن مشخص شده و جزو مطالبات استانی است.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از خواسته های مردم این شهرستان را تکمیل مسکن مهر، افزایش سرعت در تکمیل بیمارستان شیروان و اتمام آن تا پایان سال ۹۵، بهره برداری از فاز یک واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی و گازکشی به تمام روستاهای شیروان تا پایان سال ۹۵ عنوان کرد.
وی همچنین روکش آسفالت بخش سرحدات تا پایان سال ۹۵، برگزاری مناقصه اجرای گود کشتی شیروان، تعیین تکلیف پیمانکار ورزشگاه سه هزار نفری شیروان و بهبود وضعیت معیشت کارمندان و بخصوص فرهنگیان را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان اعلام کرد.
شهرستان شیروان با ۱۶۷هزا نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.