ساماندهی رودخانه چایلق به نفع مردم است / مخالفتها باید دلیل و منطق داشته باشد
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۴
شناسه : 2184
11
دکتر عزیزی : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی رودخانه چایلق به نفع مردم و زائرانی است که از این شهرستان عبور می کنند.
پ
پ

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه شهرستان شیروان گفت: نیاز بود مطالعاتی راجع به ساماندهی رودخانه چایلق و رهایی از تجمع زباله ها در این مکان صورت گیرد و به محل زیبا و تفریحی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در انتهای این پروژه دریاچه مصنوعی ایجاد می شود گفت: ۱۴ هکتار باغ در این مسیر ایجاد می شود و محل قایق سواری نیز تعریف شده است که باعث تغییر اکو سیستم شیروان می شود.

عزیزی گفت: آنچه متخصصین و کارشناسان برنامه ریزی کرده اند به تایید آب منطقه ای و دفتر فنی استانداری رسیده است و اجرای این پروژه پیش می رود و به نفع شیروان است.

وی با اشاره به اینکه مباحث سیاسی به این پروژه وارد شده است گفت: اکثر مردم راضی هستند و مخالفتها باید دلیل و منطق داشته باشند.

نماینده مردم شیروان در ادامه با اشاره به بهره برداری از بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی گفت: احداث این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۵ به پایان می رسد.

سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.