سال آینده ۹۹ درصد روستاهای شیروان گاز‌رسانی می‌شود
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
شناسه : 3328
23
دکتر عزیزی : نماینده شیروان در مجلس ‌در مراسم افتتاح پروژه گاز رسانی به روستاهای محور سنجد شهرستان گفت: تا پایان سال آینده ۹۹ درصد روستاهای شیروان گاز رسانی می شود.
پ
پ

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیروانعبدالرضا عزیزی در مراسم افتتاح پروژه گاز‌رسانی به روستاهای محور سنجد شهرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد روستاهای شهرستان شیروان هم اکنون از نعمت گاز بهره‌‌مند هستند و تا پایان‌ سال بعد این‌ میزان به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی افزود: امروز به برکت نظام٬ انقلاب اسلامی و اقدامات دولت ، روستاهای دورافتاده و محروم  از نعمات آب و برق و گاز ودیگر امکانات برخوردار شده‌اند و این اتفاق نمی‌افتاد مگر با وحدت٬ همدلی و پیگیری‌های مستمری که انجام شد.

نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به میمنت دهه مبارک فجر روستاهای حلوا چشمه، شناقی علیا، برزلان علیا و سفلی و بی‌بهره با اعتبار ۱۲۸۰۱ میلیون ریال  به بهره‌برداری رسیده است و در ۳۹ سالی که  از انقلاب گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی خصوصا در شهرستان اتفاق افتاده که اصلا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی در پایان افزود: امروز به برکت نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور ایران به یک کشور قوی در منطقه و جهان٬ در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

زیرساخت‌های مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب روستایی در شهرستان ایجاد شده است

امین رضا مرآتی نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی خواهی و حکومت مردم سالاری بود و همچ‌نان به دنبال استقلال سیاسی هستیم همانطور که اکنون به هیچ کشوری وابستگی نداریم.

وی افزود: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است در شهرستان در دستور کار بوده و راه حل استقلال اقتصاد، اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شهرستان شیروان یادآور شد: در حوزه اهداف انقلاب اسلامی ما یک جامعه بدون فقر و بیکاری می‌خواستیم اما هنوز برای رسیدن به این اهداف باید انقلابی عمل کنیم و پایبند به نظام و انقلاب خواهیم بود.

وی ضمن آرزوی توفیق برای دولت جهت خدمت بیشتر به مردم به‌ویژه روستائیان گفت: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای قدردانی از کسانی است که برای پیروزی انقلاب زحمت کشیدند و هم‌چنین فرصت مناسبی جهت ارائه اقدامات و عملکرد دولت و تدبیر و امید است.

مرآتی در پایان تصریح کرد: در همه بخش‌ها پیش بینی شده تا خدمات مطلوبی ارائه شود و در حوزه گاز رسانی و راه روستایی روستاهای شهرستان نیزاقدامات خوبی صورت گرفته است که این مهم با حمایت و همدلی مردم، مسئولین شهرستان و نماینده محترم اتفاق افتاد.

۱۳۰روستای شیروان تا کنون گاز رسانی شده است

حسن رضا میربلوکی نیز در این مراسم گفت: از ۱۸ روستای باقی مانده شهرستان ۱۳ روستا پروژه تمام شده و ۵ روستای دیگر نیز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری میرسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان این‌که از ۱۴۰ روستای بالای ۲۰ خانوار ۱۳۰ روستا گاز دار شده‌ است افزود: شرکت گاز با تلاش شبانه روزی و مستمر همیشه سعی در ارائه خدمات مطلوب داشته و تاکنون در این راستا موفق بوده است.

۱۸ بهمن ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.