زائران جامانده در نجف اشرف با هزینه دولت به کشور برمی گردند
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
شناسه : 2888
13
دکتر عزیزی : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بسیاری از زائران خود برای بازگشتشان اقدام کرده اند، تصریح کرد: دولت برای ۱۷۰ زائر جا مانده در نجف اشرف تمهیدات لازم را اندیشیده و به زودی با هزینه دولت به کشور بازگردانده می‌شوند.
پ
پ
به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوء مدیریت و عدم نظارت مسئولان مربوطه عامل سرگردانی زائران در نجف اشرف شده است، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت موظف است آژانس‌های مسافرتی شناسنامه دار را به مردم معرفی کند و آن ها نیز با بررسی تمامی جوانب در کاروان‌های مربوطه ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه آژانس‌های مسافرتی از سادگی مردم سوء استفاده کرده و به نفع خود عمل می‌کنند، مطرح کرد: مسئولان مربوطه باید پیش از آنکه در چنین سفرهایی اتفاقی برای مردم رخ بدهد وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهند.
عزیزی با تاکید بر اینکه هوشیاری مردم موجب کاهش سودجویی آژانس‌های مسافرتی منفعت طلب می‌شود، اظهار کرد: مردم خود باید برای کاهش جرایم این چنینی اقدام کنند و درخواست و شکایتهایشان را به دادستانی ارائه دهند تا دست کلاهبردان از این عرصه کوتاه شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بسیاری از زائران خود برای بازگشتشان اقدام کرده اند، تصریح کرد: دولت برای ۱۷۰ زائر جا مانده در نجف اشرف تمهیدات لازم را اندیشیده و به زودی با هزینه دولت به کشور بازگردانده می‌شوند.
عزیزی در پایان گفت: در چند سال اخیر با تعدد تخلفات آژانس‌های زیارتی، مبالغ هنگفتی از زائران کلاهبرداری شده است که از شهروندان تقاضا داریم جهت ثبت نام در سفرهای زیارتی به لیست آژانس‌های معتبر موجود مراجعه کنند.
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.